Betingelser

Kjøpsbetingelser / Frakt

Kjøpsbetingelser vedrørende retur og reklamasjon, gjelder alle kjøp fra parykksalongen.no

Foretaksinformasjon:

Parykksalongen AS

Ullernchausséen 70, 0379 OSLO
Org.nr: 982 17 1091 MVA
Tlf: 22 51 22 22

post@parykksalongen.no

Priser

Alle priser er i norske kroner, og inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varene/tjenestene på siden. Ta kontakt med oss på telefon eller mail hvis du har spørsmål.

Betaling

Du kan betale med kort, Visa via betalingsløsningen Dibs. Vi samarbeider med en av de største leverandørene av betalingsløsninger for at du skal føle deg trygg når du handler hos oss. Vi aksepterer alle de vanligste bankkort/kredittkort: Visa, Mastercard/Eurocard, American Express og alle kort tilknyttet disse leverandørene. Når du gjennomfører betaling med kort så blir du videresendt til DIBS sin betalingsløsning. All kortinfo blir håndtert av DIBS og videresendt til din kortusteder for verifisering. Er kortet ditt innrullert i 3dsecure så må du også gjennom bankid verifiseringen. Bankid applet er avhengig av java så kontroller at den er oppdatert. Benytter du bankid på mobil så trenger du ikke java. Vanlig hentefrist er 14 dager om du velger å hente i Salongen i Oslo.

Leveringsmetoder

I vår nettbutikk kan du velge mellom to leveringsmetoder. Sporingspakke eller 'Hent i Butikk'.

Sporingspakke – Posten/Bring
Dette er en klimanøytral servicepakke og vi tilbyr fast lav pris på 129.-. Sendingen er da sporbar og leveres til nærmeste postkontor eller post-i-butikk. Du vil motta hentemelding på SMS/mail så det er viktig å oppgi korrekt mobilnummer og mailadresse når du legger ordren. Normal leveringstid: 1–3 virkedager fra pakken er sendt fra oss.
Vi tar forbehold om forsinkelser i perioder med stor pågang hos Posten/Bring.

Vi tilbyr våre kunder å hente varen selv i salong i Oslo uten tillegg i prisen. Merk at ”hent i butikk” kun kan tilbys i Oslo der butikken/salongen og varelageret befinner seg. Din ordre er som regel klart til henting innen 2-3 arbeidsdager. Merk: Ordrebekreftelse er ikke gyldig for uthenting av pakker og fungerer kun som en oppsummering av ditt kjøp. Bestillinger lagt etter kl. 14 på fredager behandles normalt mandager.

Ved henting av varer i butikk vil man måtte fremvise kvitteringen man har mottatt på mail. Hentefrist: 14 dager.

Retur og reklamasjon

Vi håper selvfølgelig at du blir kjempefornøyd med det du handler uavhengig av hva det er, men skulle du likevel ønske å returnere varene til oss så fyller du bare ut returskjema som fulgte med pakken. Vi forholder oss alltid til angrerettloven, så varen må derfor være tilbake hos oss senest 14 dager fra du fikk den. Den må være i samme stand som da du mottok den, ubrukt med alle lappene på. Du må selv betale returporto, og det er ditt ansvar at vi mottar pakken og anbefaler derfor at du sender pakken med sporing. Du velger selv om du vil ha pengene tilbake eller bytte i en ny vare. Hvis du finner feil eller mangler ved varen du har fått tilsendt, ber vi deg sende en mail til post@parykksalongen.no. I følge kjøpsloven, må du innen rimelig tid etter du oppdaget mangelen gi oss beskjed. Send oss derfor en mail med en kort beskrivelse av hva som er feil med varen og veldig gjerne gode bilder i høy oppløsning ettersom dette kan bli etterspurt. Du vil da få et reklamasjonsskjema tilsendt som må fylles ut og sendes til oss sammen med varen. Hvis du ikke har mulighet til å skrive ut reklamasjonsskjema så gi beskjed på mail slik at vi kan sende dette som brev. Skulle du ha andre spørsmål om retur og reklamasjon ber vi deg ta kontakt på mail eller telefon.

Personopplysninger

Parykksalongen AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.